Jag har glömt att berätta...

Jag ska bli förskolelärare! Och syssla med musik på ett sätt ändå! :D
Allt slit med förlängda studier med mera har lönat sig.

Från och med den 1/9 kl.09.00 är jag studerande på Göteborgs universitet. Lärarprogrammet med inriktning "kulturellt meningsskapande genom musik, rytmik och drama". Spännande! :D



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Anonym skrev:

Grattis och lycka till gumman! Kram Viktoria(E)

2010-08-16 @ 16:32:39
Elin skrev:

Grattis! :)

2010-08-16 @ 22:32:26
URL: http://geniet.blogg.se/
Isabell skrev:

Grattis!



Det är ungefär samma frågor som snurrar i mitt huvud, men det går bra. Det blir bra! Bara man hittar rätt har man gjort stora framsteg :D



Försökte hitta lite kurslitteratur på blocket, men någon hinner ju före! Får la bli adlibris eller liknande kanske.



Jag längtar till man har kommit in i allting litegranna, för just nu är det bara att haka på och försöka att inte trilla av ; )

2010-08-17 @ 07:23:26
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Isabell skrev:

Åh, jag vet faktiskt inte vad jag ska välja då... Spelade lite piano när jag var ygngre, men är inte direkt någon fena på det. Spelade gitarr i ett punk-band förr men är inte heller någon fena på det. Noter är inte min grej... men kul att lära sig! Hm, Jag får överväga vad det blir.



Vad ska du välja?



Jag har också lite tur eftersom min sambo också precis pluggat, så dår lite hjälp av honom. Annars hade jag nog köpt alla böcker =P

2010-08-21 @ 11:27:05
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Amanda - Annasdotter skrev:

Kul att du håller med :D kram

2010-08-23 @ 19:54:43
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Isabell skrev:

Jag hade för mig att jag svarade på det senaste du skrev till mig, men kanske inte? Eller så visar sig kommentarerna på din blogg efter att du godkänt dem.



Igår kom min kurslitteratur och det var faktiskt roligt att bläddra igenom böckerna. Är dock lite plågsamt medveten om att det inte alltid lär kännas lika roligt att öppna dem i framtiden ; ) Även om det är riktigt intressant och jag ser fram emot att lära mig allt! : )



Är det bara klaviatur eller gitarrlitteratur som vi ska läsa, inte lära oss spela något? Det stod ingenting om att man behövde kunna, men jag kan hjälpligt, så det går nog att fila på kunskaperna : )



Vad ska du välja?

2010-08-25 @ 06:39:29
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Rebecca skrev:

Okej, nu fick jag svar på det ;-) hehe

2010-09-04 @ 20:37:09
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: