Bara så att ni vet...

Ett litet förtydligande bara. För att kunna få två lotter i min tävling, ska du använda dig av den här bilden (bilden nedan). Inte min "produktbild". ;) Den har jag gjort själv och ska inte användas till något annat eller av någon annan än mig för att visa att vad jag lottar ut. ;) Tar ni bilder som ni inte ska ta, fråga först om det är okej!

Sedan vill jag bara säga att det är härligt att se att så många börjar anmäla sig till tävlingen! 20 st tror jag har anmält sig än så länge. Och snart är den slut. På söndag den 25/7 kl.18.00 är det över. Min första tävling någonsin. Och kanske blir det fler. ;)




FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Mattias skrev:

Ledsen om det blev fel först, har givetvis ändrat till den rätta bilden och fortsätter att hålla tummarna!



Mattias

2010-07-24 @ 09:09:26
URL: http://villduvinna.blogg.se/
Nathalie skrev:

Fin header du har :D

2010-07-24 @ 20:52:18
URL: http://newfield.blogg.se/
jenn skrev:

Tack för att du gjorde mig uppmärksammad på felet, jag har ändrat det nu, så allt skulle vara ok!

2010-07-24 @ 23:11:54
URL: http://barbados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: