GRATTIS TILL VINNARNA!

Fröken M och care69 - ni har vunnit min Buzzador-tävling och vinner alltså varsitt paket med en förpackning med 2x2 paket à 8 tamponger i varje, ett etui, en broschyr samt en rabattkupong. :)
Jag har skickat ett mail till er!

Grattis återigen och tack till alla som var med och tävlade! Härligt att se att så många ville vara med, då vet jag att intresset finns. En ny tävling kanske dyker upp snart igen. ;)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Fröken M skrev:

Va kul ! Tack så mnycket =)

2010-07-29 @ 10:13:24
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Beatrice Jakobsson [foto] skrev:

sv. just den dagen han jag inte äta typ :)

men annars är det pinsamt när folk ser på en men jag lär mig :D

2010-07-29 @ 13:01:53
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Eriiza skrev:

Beklagar för mitt super-sega svar på din kommentar ! ;D



Ja, men mina bloggpauser har varit läskigt långa ju ! =O

INTE OK !

2010-08-03 @ 21:33:22
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Isabell skrev:

Tack för informationen! Får la snart hem papper på det kan jag tänka.



har du hittat flera som ska gå vår utbildning då? Fan, jag är inte nervös än, men lär väl hinna bli om jag känner mig själv rätt, ha! ; )



2010-08-14 @ 00:15:55
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: