En tråkig rubrik

Hej, ni som faktiskt läser den här bloggen. ;)

Håller på att svara för fullt på gamla kommentarer som kommit sedan i juli (!). Jag kanske har svarat på din nyss eller så kommer jag till den snart. Ingen ska glömmas bort! :)

Jag har planer. Om jag kan lyckas göra något utav dom är frågan. Jag vill göra om på bloggen, layouten är bra men jag vill ha en ny. Jag vill vara kreativ så att alla ba' "woah, hon e gryyyym!" och jag vill att tiden ska fortare så att jag faktiskt kan gå min inriktning på lärarprogrammet. Nästa termin...några månader bör väl gå fort, eller? :)

Allt går bra med skolan. Det känns helt sjukt att veta att jag faktiskt går på universitetet. Jag är vuxen, haha. Min klass verkar super och min lilla grupp jag är med i och ska göra arbeten tillsammans med är helt underbar. Även de som har valt samma inriktning som jag (hade studievägledning idag och fick träffa alla då) verkar grymma. Ett trevligt gäng, helt enkelt. :) Ska bli spännande att få lära känna dom mer sen!

Nu ska jag fortsätta med lite kommentarer och sedan ska jag nog publicera en grej jag knåpat ihop i Photoshop CS5. Lite inspirerad utav Isabellicious att göra skärmbakgrunder har jag nog blivit.. ;)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Anonym skrev:

ja jag tyckte jag kände igen dig, men var inte riktigt säker på det. stod du ut 6 år innan du fick din mac? tjena du har tålamod ;) hahaha XD



2010-09-10 @ 23:05:39
Beatrice Jakbobsson [foto] skrev:

sv. tack så mycket :)

snygg blogg!

2010-09-11 @ 08:51:20
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Isabell skrev:

Hej! Nu är det jag som dröjer med svar istället. Gag hade nästan glömt bort att vi troligtvis skulle se varandra på studievägledningen och kom inte på att det var "du" förrän jag vände mig om efter kanske halva tiden ; ) Sen visste jag inte vad jag skulle börja säga till dig, så de sket sig.



Var sjukt bakis igår, så var inte med på noterna kan man säga. Samt att jag tycker att alla kan formulera sig så sjukt bra när de presenterar sig osv, jag fick bara flumm sagt. Men, man har väl chans att bättra på det med antar jag.



Men visst verkar det bra! Lite nervös, alla verkar vara så grymt duktiga. Men jag tänker lite så att jag lär mig det jag behöver veta, och så blir jag en grymt bra förskolelärare förhoppningsvis. Men är ju där för att lära. : )



Läste att du verkar hamnat i en bra seminarie/basgrupp? Jag med, känns hur bra som helst, och att bli lärare, det tvekar jag inte på! : )



2010-09-11 @ 12:57:07
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: