KUME


Första riktiga dagen på inriktningen idag.
En helt underbar dag var det också!

Igår träffade man de människorna man ska gå med i ett år, men eftersom att det bara var introduktion så var det inte så mycket mer än så. Idag hade vi tre timmar musik och det var riktigt kul! Har saknat musiklektionerna man hade i högstadiet och gymnasiet, men det här var faktiskt roligare!
De är väldigt få som känner varandra sedan innan, men alla hoppade runt, sjöng och "lekte" tillsammans som om man gått tillsammans ett tag. :)
Det här är det som jag vill syssla med. Vara kreativ, barnslig och få utlopp för sina tokerier tillsammans med andra likasinnade! Det här blir nog bra. :)

Längtar tills morgondagen när vi ska ha tre timmar rytmik och sedan fyra timmar gitarr. Blir en lång dag, men den blir säkert awesome! ;)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Isabell skrev:

Tänkte säga de, va fin du är i håret! Fin i det andra me, men brukar va skönt att ändra frissa lite. Visst var de underbart roligt idag också! Härliga människor. Jag ser också fram emot morgondagens lektioner. Klippa naglarna, icke att förglömma ; )



Tack för peppet! : )



Sköt om dig, ses imorrn!

2011-01-20 @ 17:24:55
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: