MIGRÄN: "Men gör du ens något åt din migrän?"



Jag har varit inaktiv ett tag nu, har inte haft lust att skriva i bloggen/svara på kommentarer/läsa andras bloggar/kommentera. F'låt. Lusten börjar komma tillbaka sakta men säkert.

Och gissa om jag blev glad av att läsa det här? :D Tack snälla, rara!


"Men gör du ens något åt din migrän?" - en fråga jag har hört så många gånger och hur många gånger har jag inte svarat "jag gör allt jag kan, okej?"
Har haft migrän sedan igår morse, vilket är oerhört jobbigt (läs gärna mitt inlägg om migränen). Tog två st Bamyl (typ Treo) vid olika tillfällen under dagen men migränen släppte inte. Jag var tvungen att ta min starka migränmedicin (Almogran) tillsammans med Primperan för att förbättra upptaget av medicinen, då jag var illamående. And guess what? Jag fick kramp igen. Jag grät nästan för att det gjorde så ont. :(

Idag när jag vaknade hade jag fortfarande migrän och har det i skrivande stund också.

Jag tog en Bamyl till idag och den verkar inte hjälpa. Så nu återstår egentligen bara en sak - vila. Vila tills imorrn när jag och Naruskij ska pierca oss samt vila tills på lördag när det blir Halloween-fest hos pojken och mig.

Vi hörs kanske senare, trogna bloggläsare!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Ela skrev:

Nej stackare :(

Hoppas det ger sig snart :/

Naawh, glad jag blir av att du blir glad :D <3

Men jag saknade dig faktiskt, din blogg är ju som sagt en av favoriterna så man blir ju lite fundersam när du inte bloggar på ett tag :/

Skönt att du är tillbaka i alla fall :D

Kraam

2008-10-30 @ 13:07:41
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Viktoriae skrev:

Åh, du är tillbaka! :D Har saknat dina kommentarer (:



Fy fan för din migrän, tycker verkligen synd om dig, att du ska behöva ta sådana starka mediciner och få kramp!!:(



kram!

2008-10-30 @ 13:08:03
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Viktoriae skrev:

Sv: Retuschering är hemskt, som du skriver, småflickor som tror att man ska se ut så eller att kändisar är helt perfekta.. vilket är fel! :/



Vad tufft att du har en kamera som man sätter i "riktiga filmrullar" i :D Funkar den bra ;)



Kraaam!

2008-10-30 @ 13:13:47
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Liene skrev:

sv: Kul att du också såg likhet:P Okej, kul att du ska göra. Jag får väl önska i julklapp att få ta hål i öronen, flera, kommer bli så snyggt!

och jag har lagt upp låtar i kategorit"mina låtar, dikter/noveller"

fast jag har ju bara aukustisk gitarr så det låter mer pop. hade jag ett band skulle jag ändra det till mer rock.



Förstår att man blir glad av såna kommentarer:D

jag hatar migrän, fast har aldrig haft så mycket själv. Men inge kul.

2008-10-30 @ 13:45:00
URL: http://lienes.blogg.se/
n' en skön lirare skrev:

Fin fin fin blogg! :)

Nu är det så att jag har min första frågestund i min blogg. Skulle ju vara roligt om man fick massvis av frågor. Du gör som du vill. Men kolla gärna in min blogg =)

Love Natalie ♥

2008-10-30 @ 14:14:39
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
nathalie skrev:

stackars karuskij :(

Min moster har oxå migrän och det verkar hemskt.

Hoppas du är bättre imorgon! :) Kram

2008-10-30 @ 15:29:09
URL: http://infatuation.webblogg.se/
Ela skrev:

Hej, skrev en kommentar i det här inlägget för ett tag sedan men jag tror att jag inte lyckades skicka det...



Hej igen i alla fall, kul att du är tillbaka :D

Glad jag blir att du blir glad, hihi ^_^

Hur är det med dig nu då?

kraam !

2008-11-05 @ 22:14:41
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: