2009.11.10

Idag fortsatte jag med mitt anteckningsblock och blir färdig nästa lektion.

Som vanligt uppstod det något problem, men jag börjar bli van...
- Problem uppstod när jag skulle skriva ut fram- och baksida med respektive insida. Det blev konstiga märken på pappret när jag skrev ut. På något sätt hade skärmarkeringar kommit med i *.eps-filen till "swirlsen" och gjorde att jag fick ta hjälp av Peter. Vet inte hur han löste det då jag höll på att skära till de sista sidorna till blocket, men det slutade med att jag fick klistra in nya swirls och förminska och lägga på rätt plats. Utan skärmarkeringar.
Skrev ut en rätt version av fram- och baksida samt laminerade och skar till.

- Anteckningsblockets sidor blev lite ojämna (på det sätt att några var inte lika stora som de andra), men jag skar och rättade till det så gott det gick.

Nu fattas bara att sätta en spiral i blocket och sedan är det klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0