2009.10.19

Återigen fortsatte jag på mitt anteckningsblock och jag var ju som jag skrev tidigare inte helt hundra på framsidans "titel".
Och inte heller ifall jag ville ha någon text på insidan av blockets baksida, med risk för att det skulle bli för plottrigt eller se dumt ut.
Funderade på något citat om kreativitet men kunde aldrig hitta något som föll mig i smaken, tills idag.
"Creative minds are rarely tidy” på framsidan istället för "inspiration och kreativitet" samt "Don't think. Thinking is the enemy of creativity. It's self-conscious, and anything self-conscious is lousy. You can't try to do things. You simply must do things.” på baksidans insida.

Testade även att skriva ut en A4-sida (=4st anteckningsblocksidor) för att se hur det blev. En inställning var fel och allting blev skevt utskrivet. Ingen sida var lika stor som den andra.
Men Peter hjälpte till att kolla på det och nu är allting bra igen.

Har skrivit ut alla sidor minus fram- och baksida och ska skära till dom. Sedan är jag färdig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0